.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پس از 10سال/ جشن تولد هوادار پرسپولیس روی تخت بیمارستان

طي 2 سال اخير گزارش‌هايي از وضعيت پسري كه زماني مي‌توانست زندگي عادي را طي كند انتشار یافت كه نتيجه هر بار به ديدار مسئولي و اهداي شاخه گلي منجر شد و در نهايت محمدرضا همچنان بعد از گذشت 10 سال همچنان روي تخت بيمارستان تبريك جشن تولد را مي‌شنود.

10 سالي‌ست كه از تصادف ناگواري كه براي محمدرضا فهيمي كودك هشت ساله هوادار تيم فوتبال پرسپوليس كه در راه آمدن به استوديوم اتفاق افتاد مي‌گذرد و او همچنان دراز كشيده، روي تخت بيمارستان هداياي جشن تولدش را باز مي‌كند.

محمدرضا فهيمي امروز 18 ساله شده است و 10 سالي‌ست هنوز هواي بيرون اتاق بيمارستان را استنشاق نمي‌كند و مانند من و شما روي پاهايش نمي‌ايستند و فقط با نگاه با پلك‌هايش هنگام آمدن و خداحافظي با تو دست مي‌دهد.

محمدرضا از سال 79 از گردن بر اثر تصادف فلج شده است و ديگر آن كودك هشت و 9 ساله‌اي نيست كه زمان تولدش برايش پيراهن قرمز پرسپوليس و پرچم كاملا سرخ كادو بياوري.

او ديگر بزرگ شده است و صدايش نيز كم كم دارد مردانه مي‌شود اما دست و پاهايش همچنان كودكانه رشد مي‌كنند و ياراي حركت ندارد، شايد احساس مي‌كند كه ديگر پير شده است، ولي او فقط 18 سال سن دارد و به قول معروف در روي قله جواني ايستاده است اما شاداب نيست و مانند جوانان شور و نشاط ندارد.

شايد ديگر حوصله ديدن تلويزيوني كه در اتاق بيمارستان برايش تعبيه شده و روبه‌روش قرار دارد را هم ندارد، اما تلويزيون هست و باز هم فوتبال پخش مي‌شود اما او ديگر كودك نيست.

محمدرضا فهيمي هنوز تولدش را روي تخت بيمارستان برايش مي‌گيرند اما او در پس اين جشن‌ها هيچ تغييري را نمي‌بيند و فقط شمع‌هاي روي كيك تولدش زياد مي‌شود و شايد او امروز كيك هم نخورد.

همه ساله هنگام تولد محمدرضا مسئولان و مديران استاني و گاهي مواقع فوتباليست‌هاي پرسپوليس براي ديدنش مي‌آيند اما محمدرضا 364 روز سال را هم روي تخت مي‌گذراند و بيشتر مواقع فقط پدر و مادرش مي‌آيند، شايد حضورش در بيمارستان براي خيلي‌ها تكراري شده است و زمان ديگر نمي‌پسندد كه روز، هفته، ماه را براي ملاقات پيش محمدرضا بيايي.

امروز هم مانند دو سال گذشته و سال‌هاي گذشته مديراني به نمايندگي از دستگاه مربوطه براي تولدش آمدند، خيلي‌ها گل مي‌آورند و خيلي‌ها هم چيزهاي ديگر اما كسي هنوز برايش كادوي درماني نياورده است اما او نيازمند درمان است.

زماني كه به ديدش مي‌روي فقط چند روز را به فكر محمدرضا هستي تا برايش كاري انجام بدهي اما باز هم زمان و مشغله‌هاي كاري تو را از فكر كردن در مورد محمدرضا باز مي‌دارد، اما باز هم جشن تولدش در بيمارستان برگزار مي‌شود و شايد او امروز هم كيك نخورد.

فريدون فهيمي، پدر محمدرضا فهيمي در مورد اقدامات انجام شده براي درمان فرزندش گفت: حدود 15 ماه گذشته پرونده پزشكي فرزندم را براي درمان و پيوند نخاح به دو كشور اروپايي فرستادم كه هنوز در اين زمينه پاسخي به ما ندادند.

‌احمد سعادتمند معاون فني و ورزشي اداره كل تربيت بدني مازندران كه در مراسم تولد محمدرضا فهيمي به نمايندگي از تربيت بدني حضور داشت، نيز براي فراهم شدن شرايط درمان وي مي‌گويد: از سوي هيئت پزشكي ورزشي مازندران مي‌توانيم زمينه درمان محمدرضا را فراهم كنيم.

پرستاران، كادر درماني و مسئولان بيمارستان كارهايي كه امكانات بيمارستان به آنها اجازه مي‌دهد برايش تمام و كمال انجام مي‌دهند.

پرستاران گاهي مواقع به او درس هم مي‌دهند سعي مي‌كنند او خوشحال باشد اما محمدرضا همچنان روي تخت بيمارستان دراز كشيده است و اميد دارد كه روزي درمان شود.

تنها نيازش فراهم شدن شرايط درمان است كه با پيوند نخاع بايد فراهم شود كه ديگر عزم ملي صورت گيرد.

دفتر خبرگزاري فارس در استان مازندران در سي‌ام تير ماه سال گذشته و همچنين در بيست و پنجم آبان ماه 87 گزارش مشكلات درماني محمدرضا فهيمي را منتشر كرده بود.

گزارش: مهرانگيز عباسي _ خبرگزاری فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.06 seconds.